comment
Porada
Data publikacji: 2009-05-02
Jak ująć w księgach rachunkowych wypłatę na rzecz byłego pracownika odszkodowania z tytułu umowy o zakazie konkurencji
Na mocy podpisanej umowy o zakazie konkurencji po ustaniu stosunku pracy nasza spółka zobowiązana jest do wypłaty na rzecz byłego pracownika odszkodowania w 12 miesięcznych ratach. Czy wypłacone kwoty dla celów opodatkowania oraz oskładkowania należy traktować na takich samych zasadach jak normalne wynagrodzenie? Czy w sytuacji gdy z powodu opóźnienia w wypłacie kwotę odszkodowania powiększamy o należne odsetki, to do celów podatkowych traktujemy je tak jak należność główną? W jaki sposób należy ująć w księgach rachunkowych spółki powyższe kwoty?
PROBLEM
Pozostało 91% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka