Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2009-05-02

Jak ująć w księgach rachunkowych wypłatę na rzecz byłego pracownika odszkodowania z tytułu umowy o zakazie konkurencji

Na mocy podpisanej umowy o zakazie konkurencji po ustaniu stosunku pracy nasza spółka zobowiązana jest do wypłaty na rzecz byłego pracownika odszkodowania w 12 miesięcznych ratach. Czy wypłacone kwoty dla celów opodatkowania oraz oskładkowania należy traktować na takich samych zasadach jak normalne wynagrodzenie? Czy w sytuacji gdy z powodu opóźnienia w wypłacie kwotę odszkodowania powiększamy o należne odsetki, to do celów podatkowych traktujemy je tak jak należność główną? W jaki sposób należy ująć w księgach rachunkowych spółki powyższe kwoty?

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00