Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2005-05-13

Czy wydatki związane z organizacją konkursu stanowią reklamę

Nasza spółka zamierza zorganizować dla swoich klientów konkurs. W prowadzonym przez nas sklepie stali klienci dostaną karty, na które w przypadku dokonywania u nas zakupów wpisywać będziemy punkty. Określona liczba punktów będzie oznaczała przyznanie nagrody. Czy koszt zakupu tych nagród wchodzi w limit 0,25% przeznaczony na reprezentację i reklamę?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00