Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2004-12-13

Kiedy można zaliczyć do kosztów opłatę roczną związaną z trwałym zarządem

Użytkujemy zamek oddany nam w trwały zarząd. Z tego tytułu uiszczamy opłatę roczną, której termin jest z góry ustalony na koniec I kwartału. Na nasz wniosek opłata jest przesuwana o kilka miesięcy. My płacimy w ratach w różnych wysokościach, pilnując tylko, żeby nie przekroczyć terminu. W jaki sposób zaliczyć to w koszty podatkowe? Czy w momencie uiszczenia kolejnej raty, czy poprzez rozliczenia międzyokresowe co miesiąc 1/12 całej opłaty?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00