comment
Artykuł
Data publikacji: 2004-11-13
Czy warto zdobyć certyfikat systemu zarządzania jakością
Od kilku lat coraz większą popularność zdobywają w Polsce certyfikaty zarządzania jakością. Ważne są nie tylko dla klientów firmy, ale także dla jej partnerów handlowych. Jeszcze większego znaczenia nabrały tego typu certyfikaty po przystąpieniu Polski do UE. Kto zatem może liczyć na dodatkowe korzyści z ich posiadania?
Posiadanie certyfikatu systemu zarządzania jakością oznacza, że firma działa zgodnie z zapisanymi procedurami, które mają jej zapewnić osiągnięcie określonych celów związanych z jakością. Przykładem może być procedura obsługi klienta, dokumentacji poczty przychodzącej itp. Istnienie w firmie takich procedur czyni wysoce prawdopodobnym, że w objętych nimi obszarach nie natrafimy na jakieś zaskakujące nieprawidłowości.
Pozostało 85% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right