Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2004-05-13

Czy można zaliczyć w koszty uzyskania przychodów podróż pracownika do siedziby firmy

Pracownik zamieszkały w Krakowie jest przedstawicielem handlowym firmy mającej siedzibę w Warszawie. Czy mogę zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki tego pracownika na podróż do Warszawy, a także koszt zakwaterowania w hotelu i biletów na pociąg? Dodam, że w Krakowie nie mamy filii naszego przedsiębiorstwa.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00