comment
Porada
Data publikacji: 2004-03-12
Czy obowiązkowe ubezpieczenie OC ciąży na biurze rachunkowym prowadzącym jedynie księgi podatkowe
Czy biuro rachunkowe, które w swojej dotychczasowej działalności świadczyło i świadczy wyłącznie usługi w zakresie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów, powinno posiadać ubezpieczenie OC, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z 5 grudnia 2003 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotów uprawnionych do wykonywania działalności usługowej w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych, czy też taki obowiązek powstanie dopiero w momencie zawarcia pierwszej umowy o świadczenie usług w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych?
Pozostało 87% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right