Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2004-03-12

Czy obowiązkowe ubezpieczenie OC ciąży na biurze rachunkowym prowadzącym jedynie księgi podatkowe

Czy biuro rachunkowe, które w swojej dotychczasowej działalności świadczyło i świadczy wyłącznie usługi w zakresie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów, powinno posiadać ubezpieczenie OC, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z 5 grudnia 2003 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotów uprawnionych do wykonywania działalności usługowej w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych, czy też taki obowiązek powstanie dopiero w momencie zawarcia pierwszej umowy o świadczenie usług w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00