comment
Artykuł
Data publikacji: 2003-12-13
Jakie informacje składać o oddelegowanym do pracy w Polsce przez zagraniczną firmę
W terminie trzech miesięcy od zakończenia roku podatkowego firma ma obowiązek złożyć do urzędu skarbowego informację o osobach będących nierezydentami, otrzymujących wynagrodzenie od zagranicznego pracodawcy.
Nowelizacja przepisów Ordynacji podatkowej zobowiązała polskie firmy od 1 stycznia 2003 r. do informowania organów podatkowych o wynagrodzeniach wypłacanych przez ich zagraniczne podmioty swoim pracownikom - mającym miejsce zamieszkania za granicą za świadczone na rzecz polskiej firmy usługi bądź wykonywaną pracę (art. 82a § 1 Ordynacji podatkowej).
Pozostało 88% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right