comment
Porada
Data publikacji: 2003-11-28
Jakie kwalifikacje musi spełniać główny księgowy spółki z o.o. będącej własnością gminy
Czy są jakieś uwarunkowania dotyczące kwalifikacji pracownika na stanowisku głównego księgowego w spółce z ograniczoną odpowiedzialnością, której właścicielem w 100% jest gmina? Interesuje mnie, jaki rodzaj wykształcenia powinien posiadać główny księgowy i czy wymagane jest podnoszenie jego kwalifikacji?
W przepisach polskiego prawa nie zostały określone wymogi, jakie powinien spełniać główny księgowy, z wyjątkiem głównych księgowych jednostek sektora finansów publicznych. Tak więc we wszystkich pozostałych jednostkach (także w spółce z o.o. będącej własnością gminy) jedynie od pracodawcy zależy, jakie przyjmie kryteria przy zatrudnianiu głównego księgowego. Przepisy prawa nie nakładają także obowiązku podnoszenia kwalifikacji już zatrudnionych głównych księgowych.
Pozostało 79% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right