Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2016-11-17

W jakim terminie rozliczyć składki za przedsiębiorcę, jeżeli pracownikom w danym miesiącu nie zostało wypłacone wynagrodzenie

Od 1 listopada 2016 r. prowadzę pozarolniczą działalność gospodarczą i od tego miesiąca zatrudniam 5 pracowników oraz 5 zleceniobiorców. Wynagrodzenie za listopad osoby te otrzymają w grudniu. W jakim terminie powinienem opłacić za siebie składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne - do 10 czy do 15 grudnia? Czy jestem traktowany jak osoba rozliczająca składki za inne osoby, mimo że w październiku nie otrzymały one żadnego wynagrodzenia? Dodam, że terminowo zgłosiłem się do ubezpieczenia chorobowego, któremu podlegam od 1 listopada 2016 r.

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00