Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2016-11-02

Czy pracownik w delegacji ma prawo do dni wolnych za święta listopadowe, jeżeli w kraju, w którym przebywał, nie obchodzi się tych świąt

Wysłaliśmy pracownika w zagraniczną podróż służbową na okres od 31 października do 14 listopada 2016 r. W tym czasie przypadają dwa święta - 1 i 11 listopada. W kraju, w którym pracownik przebywał, są to zwykłe dni pracy. Czy powinniśmy wyznaczyć mu w zamian za pracę w te dni inne 2 dni wolne w okresie rozliczeniowym? Pracownik pracuje w 1-miesięcznym okresie rozliczeniowym w podstawowym systemie czasu pracy.

PROBLEM

Zobacz także
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00