Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2016-01-02

Jak uzyskać od zleceniobiorcy informacje potrzebne do prawidłowego ustalenia zakresu jego ubezpieczeń w ZUS

W związku ze zmianą przepisów o oskładkowaniu umów zlecenia, które weszły w życie 1 stycznia 2016 r., zleceniodawcy muszą zwrócić szczególną uwagę na staranne wypełnienie przez każdego zleceniobiorcę oświadczenia, które pozwoli prawidłowo ustalić zakres jego ubezpieczeń. Nowe przepisy pozwalają także płatnikom domagać się od zleceniobiorcy okazania dokumentów potwierdzających wysokość uzyskanej przez niego podstawy wymiaru składek z innych tytułów ubezpieczenia.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00