Artykuł
23 lipca 2015 r.
Zmiany w warunkach organizowania i prowadzenia szkoleń w służbie cywilnej
Uproszczone i uelastycznione zostały procedury i obowiązki spoczywające na kierownikach urzędów w zakresie organizowania szkoleń w służbie cywilnej. Zrezygnowano m.in. z obowiązku przygotowania/zatwierdzania harmonogramu szkolenia równolegle z programem szkolenia. Pominięto uwarunkowanie prowadzenia szkoleń przez ich organizatora od wystąpienia odpowiednich przesłanek finansowych lub merytorycznych. Zamiast zawierania porozumień kierownicy urzędów będą uzgadniać warunki wspólnego organizowania szkoleń oraz warunki dopuszczania do udziału w szkoleniu członków korpusu służby cywilnej zatrudnionych w innych urzędach. Zrezygnowano również z określenia przykładowej listy szkoleń powszechnych w służbie cywilnej. Ponadto do niezbędnego minimum ograniczone zostały obowiązki informacyjno-sprawozdawcze.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right