Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2013-06-12

Jak skorygować błąd w zakresie danych identyfikacyjnych płatnika składek

W wyniku przekształceń własnościowych w naszym holdingu spółek powstał nowy podmiot - spółka z o.o. Przesłaliśmy do ZUS zgłoszenie płatnika ZUS ZPA. Niestety, okazało się, że w numerze REGON popełniliśmy "czeski błąd". Czy powinniśmy przesłać do ZUS ponownie formularz zgłoszeniowy spółki? W jaki sposób należy dokonać korekty numeru REGON?

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00