comment
Porada
Data publikacji: 2012-04-28
Jak w umowie o pracę określić miejsce pracy, jeżeli pracownik będzie pracował w dwóch miastach
Pracownik, którego chcemy zatrudnić, będzie wykonywał pracę w Poznaniu i we Wrocławiu. Nie będzie on miał ścisłego podziału, w jakie dni tygodnia ma pracować w Poznaniu, a w jakie we Wrocławiu. Będzie to zależało od bieżących potrzeb pracodawcy. Pracownik będzie pracował na stanowisku dyrektora zarządzającego filiami naszej firmy, które mieszczą się w tych dwóch miastach. W jaki sposób należy mu określić miejsce pracy w umowie o pracę?
PROBLEM
Pozostało 91% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka