comment
Porada
Data publikacji: 2007-11-07
Dwa sposoby na odzyskanie od pracownika strat poniesionych w wyniku wadliwego wykonania przez niego pracy
Jesteśmy hutą szkła. Nasz pracownik nie zastosował się do instrukcji dotyczących wyrobu nowego modelu wazonów i uformował wazony niezgodne z zamówieniem (bez logo klienta). Wykonane przez niego wazony zamawiający klient przyjął, ale wynegocjował od nas dużo niższą stawkę. W związku z powyższym nie osiągniemy z ich sprzedaży takiego dochodu, jaki był planowany. Straty kilkukrotnie przewyższają miesięczne pobory pracownika. Jakie mamy możliwości odzyskania od pracownika tych pieniędzy (lub ich części)?
PROBLEM
Pozostało 89% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka