comment
Porada
Data publikacji: 2006-05-07
Czy do kosztów uzyskania przychodów można zaliczyć szkolenie pracownika na stanowisko, którego nie objął
Nasza spółka, w związku z koniecznością utworzenia komórki ds. audytu wewnętrznego, sfinansowała pracownicy, dotychczas zatrudnionej na stanowisku specjalistki ds. obsługi klienta, dwumiesięczny kurs na specjalistę kontroli wewnętrznej. Pracownica miała objąć funkcję kontrolera 1 czerwca 2006 r. na mocy porozumienia stron. Tymczasem tuż po ukończeniu kursu, 20 kwietnia br. wypowiedziała nam stosunek pracy. Umowa rozwiązała się 6 maja 2006 r. Czy wobec rzeczywistego nieświadczenia pracy na stanowisku kontrolera mamy prawo wydatki poniesione na kurs pracownicy zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prowadzonej działalności?
PROBLEM
Pozostało 85% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu