Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2003-12-01

Kiedy jest obowiązek wystawienia karty wypadku?

Jestem przedsiębiorcą i często zatrudniam osoby na podstawie umowy zlecenia. Praca w ramach tej umowy wykonywana jest w siedzibie firmy, i z tego tytułu odprowadzam za zleceniobiorców składkę na ubezpieczenie wypadkowe. Czy w przypadku gdy zleceniobiorca ulegnie wypadkowi przy pracy, powinienem sporządzić protokół powypadkowy czy kartę wypadku?

Karta wypadku sporządzana jest do zdarzeń określonych w art. 3 ust. 3 ustawy wypadkowej, które nastąpiły w okresie ubezpieczenia wypadkowego osób nie będących pracownikami. Obowiązek wystawienia karty wypadku spoczywa na zleceniodawcy.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00