Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2003-10-04

Kto ma obowiązek wprowadzenia regulaminu pracy

Prowadzę małe przedsiębiorstwo. Obecnie zatrudniam 15 osób. Planuję zwiększyć zatrudnienie. Kiedy będę musiał wprowadzić regulamin pracy? Jakie zasady będą mnie obowiązywały?

Tylko mali przedsiębiorcy, zatrudniający mniej niż 20 pracowników, nie mają obecnie obowiązku wprowadzania regulaminu pracy. Muszą oni jednak informować pracownika na piśmie o obowiązujących normach czasu pracy, terminach dni wolnych od pracy, porze nocnej, terminie, miejscu i czasie wypłaty wynagrodzenia, przyjętym sposobie potwierdzania przez pracowników przybycia i obecności w pracy oraz usprawiedliwiania nieobecności w pracy.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00