comment
Porada
Data publikacji: 2015-06-02
Jak należy zakwalifikować wypadek podczas dyżuru pracownika
Pracownik powinien zgłosić pracodawcy każdy wypadek, któremu uległ podczas pełnienia dyżuru pracowniczego. Pracodawca ma obowiązek przyjąć zgłoszenie i powołać zespół powypadkowy.
Pracodawca ma prawo zobowiązać pracownika do pełnienia dyżuru, czyli do pozostawania poza normalnymi godzinami pracy w gotowości do wykonywania pracy wynikającej z umowy o pracę. Pracownik może dyżurować w zakładzie pracy lub w innym miejscu wyznaczonym przez pracodawcę, również w domu. W każdym momencie pełnienia dyżuru może zostać wezwany do wykonywania powierzonych mu zadań.
Pozostało 82% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka