Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2014-02-22

Zatrudnienie w urzędzie stażysty po odbyciu stażu

Osoba, która odbywała staż w urzędzie, gdy zamierza podjąć w tym miejscu zatrudnienie, musi wziąć udział w procedurze naboru. W trakcie postępowania zweryfikowane zostanie spełnianie przez nią niezbędnych wymogów, które muszą posiadać członkowie korpusu służby cywilnej.

Coraz częściej urzędy korzystają z pomocy stażystów. Wykonywanie zadań w okresie stażu, jeśli dotyczy absolwentów do 27. roku życia, trwać może przez 12 miesięcy. Może się tak zdarzyć, że stażyści wzorowo będą wykonywać swoje obowiązki, co może skłonić kierownika urzędu do ich zatrudnienia. W praktyce istnieje wątpliwość, czy już sprawdzona osoba musi przystąpić do otwartego i konkurencyjnego naboru na wolny etat.

Obowiązujące zasady

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00