Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2011-03-26

WYNAGRODZENIE ZA PRZESTÓJ

Pracownicy na basenie pracują na dwie zmiany od godz. 6.00 do 14.00 i od 14.00 do 22.00. W jednym dniu tygodnia od godz. 10.00 nie było wody, a więc basen został zamknięty dla klientów. Pracownicy obu zmian byli w pracy, chociaż nie było klientów. Czy można zapłacić przestojowe pracownikom? Pierwsza zmiana pracowała 4 godziny, a 4 godziny byli na stanowiskach, nie pracując. Druga zmiana była na stanowiskach 8 godzin, ale pracownicy nie pracowali, bo basen był niedostępny. Czy w ogóle można płacić postojowe, jeśli brak jest winy pracowników i pracodawcy (była awaria wodociągu), a pracownicy byli w pracy i cała sytuacja trwała kilka godzin? - pyta Czytelniczka z Kielc.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00