Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2018-06-29

RADY PRACOWNIKÓW - NOWELIZACJA USTAWY

14 czerwca 2008 r. weszły w życie zmiany do ustawy o informowaniu pracowników i przeprowadzaniu z nimi konsultacji.

Joanna Skrobisz

Ustawa z 7 kwietnia 2006 r. zobowiązuje pracodawców zatrudniających co najmniej 50 pracowników do tworzenia rad. Obowiązek taki obejmuje wszystkich pracodawców niezależnie od formy prawnej prowadzonej działalności, w tym również podmioty non profit. Zmiany wprowadzono ustawą z 11 kwietnia 2008 r. (DzU nr 93, poz. 584). Nowela uwzględnia propozycje zgłoszone przez Komisję Trójstronną do Spraw Społeczno-Gospodarczych oraz dostosowuje przepisy ustawy do dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2002/14/WE z 11 marca 2002 r.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00