comment
Artykuł
Data publikacji: 2007-06-02
SŁUŻBOWY GARNITUR
Z WOKANDY
27 kwietnia br. Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie uznał, że pracownicy, którzy chodzą w strojach z logo swojej firmy reklamują ją. W związku z tym wydatki na stroje opatrzone logo firmy są wydatkami na reklamę publiczną, a zatem można je zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów (wyrok WSA III SA/WA 2644/06). Wyrok ten ma istotne znaczenie dla pracodawców, bowiem do tej pory przyjmowano, że noszenie odzieży z logo firmy należy uznać za reprezentację pracodawcy i utrwalanie jego pozytywnego wizerunku. Od 1 stycznia br. wydatki na reprezentację nie mogą być kosztem podatkowym. Natomiast wydatki na reklamę i to bez względu na to, czy jest to reklama publiczna czy niepubliczna mogą być odliczane od kosztów uzyskania przychodu.
Pozostało 1% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także