Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2018-07-02

RADA PRACOWNIKÓW - WYKROCZENIA PRACODAWCY (CZ. 1)

Pracodawca, który utrudnia lub uniemożliwia prawidłowe funkcjonowanie rady pracowników, może zostać ukarany karą grzywny w wysokości do 5 tys. zł.

Aleksandra Mroczkowska
Ustawa o informowaniu pracowników i przeprowadzaniu z nimi konsultacji z 7 kwietnia 2006 r. (DzU nr 79, poz. 550) jest rezultatem implementacji do polskiego porządku prawnego dyrektywy 2002/14 WE Parlamentu Europejskiego i Rady z 11 marca 2002 r., która to dyrektywa stanowi podstawowe regulacje wspólnotowe w tym zakresie. Ustawa ma zastosowanie do pracodawców prowadzących działalność gospodarczą i zatrudniających co najmniej 100 pracowników, a od 23 marca 2008 r. zatrudniających co najmniej 50 pracowników.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00