Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2018-06-28

Zatrudnianie w samorządzie

Ubiegłoroczna zmiana sposobu zatrudniania w samorządzie terytorialnym budzi ciągle wiele wątpliwości. Najczęstsze błędy to brak bądź nieterminowość umieszczania informacji z każdego stadium postępowania na stronach internetowych.

Marek Rotkiewicz
Zagadnienia związane z naborem zostały uregulowane w art. 3a-3e ustawy z 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (DzU z 2001 r. nr 142, poz. 1593 ze zm.).
Poniższe wymogi dotyczą zatrudniania na wszystkich stanowiskach urzędniczych, w tym stanowiskach kierowniczych.
Wykaz stanowisk urzędniczych w samorządzie zawierają:
• rozporządzenie Rady Ministrów z 2 sierpnia 2005 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w urzędach gmin, starostwach powiatowych i urzędach marszałkowskich (DzU nr 146, poz. 1223),
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00