comment
Porada
Data publikacji: 2005-01-01
Czy bazy danych kandydatów do pracy muszą być rejestrowane?
Jestem kierownikiem działu personalnego firmy zajmującej się sprzedażą sprzętu AGD. Chcemy poszerzyć nasze kontakty handlowe i pozyskać nowych kontrahentów. W tym celu zamierzamy przeprowadzić rekrutację na stanowiska przedstawicieli handlowych. Rekrutacja zostanie przeprowadzona przez zamieszczenie ogłoszenia w lokalnej prasie. Zamierzamy po zgromadzeniu dostatecznej liczby dokumentów aplikacycjnych (CV, list motywacyjny) i sporządzeniu tradycyjnej bazy danych zaprosić wybranych kandydatów na decydującą rozmowę kwalifikacyjną. Zakres danych osobowych udostępnianych w dokumentach aplikacycjnych przez kandydatów do pracy obejmowałby imię, nazwisko, adres, telefon kontaktowy, wykształcenie oraz informacje o doświadczeniu zawodowym kandydata. Czy powinniśmy taką bazę danych rejestrować w rejestrze prowadzonym przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych?
Pozostało 56% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right