Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2005-01-01

Czy bazy danych kandydatów do pracy muszą być rejestrowane?

Jestem kierownikiem działu personalnego firmy zajmującej się sprzedażą sprzętu AGD. Chcemy poszerzyć nasze kontakty handlowe i pozyskać nowych kontrahentów. W tym celu zamierzamy przeprowadzić rekrutację na stanowiska przedstawicieli handlowych. Rekrutacja zostanie przeprowadzona przez zamieszczenie ogłoszenia w lokalnej prasie. Zamierzamy po zgromadzeniu dostatecznej liczby dokumentów aplikacycjnych (CV, list motywacyjny) i sporządzeniu tradycyjnej bazy danych zaprosić wybranych kandydatów na decydującą rozmowę kwalifikacyjną. Zakres danych osobowych udostępnianych w dokumentach aplikacycjnych przez kandydatów do pracy obejmowałby imię, nazwisko, adres, telefon kontaktowy, wykształcenie oraz informacje o doświadczeniu zawodowym kandydata. Czy powinniśmy taką bazę danych rejestrować w rejestrze prowadzonym przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych?
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00