comment
Artykuł
Data publikacji: 2018-06-30
DOKUMENTY W ZAKŁADZIE PRACY
Regulamin organizacyjny
Wydawanie regulaminu organizacyjnego dla danego zakładu pracy nie jest ściśle uregulowane przepisami rangi ustawowej. Jednak przepisy takiego aktu wiążą strony podobnie jak przepisy regulaminu pracy czy wynagradzania.
BEATA KACZMAREK
e-mail: autorzy.spp@infor.pl
Regulamin organizacyjny to zbiór norm, instrukcji oraz zasad określających sposób i metody działania struktur organizacyjnych występujących w zakładzie. Integralną częścią tworzonego regulaminu powinien być schemat organizacyjny danego zakładu. Regulamin może ponadto zawierać upoważnienia do wydania określonych instrukcji. Z uwagi na znaczenie tego aktu i rolę, jaką spełnia w zakładzie pracy, powinien on funkcjonować w każdym większym przedsiębiorstwie.
Pozostało 79% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right