Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2018-07-02

Nagroda jubileuszowa dla urzędników

Do okresu pracy uprawniającego pracownika urzędu państwowego do otrzymania nagrody jubileuszowej zalicza się wszystkie poprzednie okresy zatrudnienia.

Zgodnie z art. 23 ustawy z 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 86, poz. 953 ze zm.) urzędnikom państwowym przysługują nagrody jubileuszowe w wysokości określonej procentowo w stosunku do wynagrodzenia miesięcznego.
Pracownikom urzędów przysługują nagrody w wysokości:
• 75% wynagrodzenia - po 20 latach pracy,
• 100% wynagrodzenia - po 25 latach pracy,
• 150% wynagrodzenia - po 30 latach pracy,
• 200% wynagrodzenia - po 35 latach pracy,
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00