comment
Artykuł
Data publikacji: 2018-07-02
Nagroda jubileuszowa dla urzędników
Do okresu pracy uprawniającego pracownika urzędu państwowego do otrzymania nagrody jubileuszowej zalicza się wszystkie poprzednie okresy zatrudnienia.
Zgodnie z art. 23 ustawy z 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 86, poz. 953 ze zm.) urzędnikom państwowym przysługują nagrody jubileuszowe w wysokości określonej procentowo w stosunku do wynagrodzenia miesięcznego.
Pracownikom urzędów przysługują nagrody w wysokości:
• 75% wynagrodzenia - po 20 latach pracy,
• 100% wynagrodzenia - po 25 latach pracy,
• 150% wynagrodzenia - po 30 latach pracy,
• 200% wynagrodzenia - po 35 latach pracy,
Pozostało 90% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu