comment
Porada
Data publikacji: 2018-06-29
ZATRUDNIENIE NA STANOWISKU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Od 1995 r. jestem zatrudniona na stanowisku głównej księgowej w ośrodku pomocy społecznej. Poprzednio, przez okres 7 lat, pracowałam jako samodzielna księgowa finansowa. Posiadam tytuł technika ekonomisty (specjalność - ekonomika i organizacja przedsiębiorstw), który uzyskałam po ukończeniu w 1978 r. liceum ekonomicznego. W związku z tym chciałam się zapytać, czy posiadane przeze mnie kwalifikacje, wykształcenie i staż pracy są wystarczające do wykonywania pracy głównej księgowej w OPS, czy będę musiała do 2005 r. uzupełnić wykształcenie o specjalność - rachunkowość? - pyta Czytelniczka z Kłobucka.
Pozostało 79% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right