Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2018-06-29

ZATRUDNIENIE NA STANOWISKU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO

Od 1995 r. jestem zatrudniona na stanowisku głównej księgowej w ośrodku pomocy społecznej. Poprzednio, przez okres 7 lat, pracowałam jako samodzielna księgowa finansowa. Posiadam tytuł technika ekonomisty (specjalność - ekonomika i organizacja przedsiębiorstw), który uzyskałam po ukończeniu w 1978 r. liceum ekonomicznego. W związku z tym chciałam się zapytać, czy posiadane przeze mnie kwalifikacje, wykształcenie i staż pracy są wystarczające do wykonywania pracy głównej księgowej w OPS, czy będę musiała do 2005 r. uzupełnić wykształcenie o specjalność - rachunkowość? - pyta Czytelniczka z Kłobucka.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00