comment
Porada
Data publikacji: 2005-08-16
Jak rozliczyć wydatki związane z dotacją
Dotacje: W przypadku gdy otrzymana dotacja podlega zwolnieniu z podatku dochodowego od osób prawnych, wydatki z niej sfinansowane nie stanowią kosztu uzyskania przychodów.
Wystąpiliśmy z wnioskiem o dotację na dofinansowanie maszyny poligraficznej, którą użytkujemy na podstawie leasingu operacyjnego. Opracowanie wniosku zleciliśmy firmie, a za usługę otrzymaliśmy fakturę. Dotacja została przyznana, lecz jeszcze nie jest przekazana. Jak rozliczyć fakturę za opracowanie wniosku o dotację? Jak powinno wyglądać rozliczenie po otrzymaniu dotacji? Czy faktura za opracowanie wniosku o dotację, w przypadku gdy dotacja nie została jeszcze przyznana, jest kosztem uzyskania przychodu?
Pozostało 87% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu