Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2004-09-07

Zakup środka trwałego z opcją „w rozliczeniu”

Środki trwałe: Kupno nowego środka trwałego i oddanie „w rozliczeniu” używanego środka trwałego powoduje u kupującego powstanie przychodu z tytułu odpłatnego zbycia używanego środka trwałego.
Spółka zakupiła nową kserokopiarkę, oddając w rozliczeniu używaną, nie w pełni zamortyzowaną. Faktycznie więc za nową kserokopiarkę zapłacono mniej niż wynosiła jej pierwotna cena. Jakie w związku z tym zaistnieją skutki podatkowe w podatku dochodowym od osób prawnych?
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00