comment
Artykuł
Data publikacji: 2004-08-10
Ewidencja kosztów reklamy
Koszty reklamy są ponoszone przez większość podmiotów gospodarczych, które prześcigają się między sobą w zakresie marketingowych technik uatrakcyjnienia produktów, towarów czy usług. Ewidencji kosztów reklamy towarzyszą problemy interpretacyjne związane ze zdefiniowaniem samego pojęcia „reklama”, ponieważ w przepisach prawa nie ma takiej definicji.
Reklama pełni między innymi funkcje informacyjne, ale informacja nie zawsze jest reklamą. Pomiędzy pojęciami „informowanie” a „reklamowanie” istnieje dość płynna granica. Z reklamą mamy do czynienia wtedy, gdy wartościujemy nasz towar lub usługę lub porównujemy go z innymi towarami lub usługami konkurencyjnych jednostek, ewentualnie pokazujemy jakieś istotne cechy tego towaru lub usługi, których nie posiadają towary lub usługi innych podmiotów.
Pozostało 86% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie