Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2004-06-15

Czytelnicy pytają o...

Maszyny biurowe pozostałe po likwidacji

Zakupiłem na rzecz własnej działalności gospodarczej maszyny biurowe (faks, ksero) o wartości początkowej trochę niższej niż 3500 zł. Wartość maszyn wrzuciłem bezpośrednio w koszty miesiąca zakupu. Maszyn nie wpisywałem do ewidencji środków trwałych. Obecnie likwiduję firmę. Czy posiadane maszyny muszę sprzedać i zaliczyć do przychodu, czy mogę je odkupić lub sobie zatrzymać?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00