Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2004-03-23

Koszty reklamy biura rachunkowego

Reklama to działania mające na celu zachwalanie lub zachęcanie potencjalnych klientów do nawiązania (utrzymania) kontaktów gospodarczych, nabywania towarów czy usług. Jej główną funkcją jest więc pozyskiwanie nowych klientów. Wydatki na reklamę biura rachunkowego mogą zostać zakwalifikowane jako reklama prowadzona publicznie lub jako reklama niepubliczna. Dla reklamy niepublicznej ustawodawca ustanowił limit, do wysokości którego poniesione wydatki mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodu. Koszty reprezentacji i reklamy w części przekraczającej 0,25% przychodu nie stanowią kosztów uzyskania przychodu, chyba że reklama jest prowadzona w środkach masowego przekazu lub publicznie w inny sposób.

Publiczna czy niepubliczna?
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00