comment
Artykuł
Data publikacji: 2004-03-23
Koszty reklamy biura rachunkowego
Reklama to działania mające na celu zachwalanie lub zachęcanie potencjalnych klientów do nawiązania (utrzymania) kontaktów gospodarczych, nabywania towarów czy usług. Jej główną funkcją jest więc pozyskiwanie nowych klientów. Wydatki na reklamę biura rachunkowego mogą zostać zakwalifikowane jako reklama prowadzona publicznie lub jako reklama niepubliczna. Dla reklamy niepublicznej ustawodawca ustanowił limit, do wysokości którego poniesione wydatki mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodu. Koszty reprezentacji i reklamy w części przekraczającej 0,25% przychodu nie stanowią kosztów uzyskania przychodu, chyba że reklama jest prowadzona w środkach masowego przekazu lub publicznie w inny sposób.
Publiczna czy niepubliczna?
Pozostało 90% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka