Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2003-08-02

Czy istnieje obowiązek zawiadomienia urzędu skarbowego o zatrudnianiu pracowników?

Niektóre urzędy skarbowe żądają pisemnej informacji o zatrudnianych pracownikach. Czy rzeczywiście mają do tego prawo, bo przecież po ustaniu zatrudnienia lub po końcu roku otrzymują PIT-y roczne za pracowników? Jeśli istnieje taki obowiązek, to do którego urzędu skarbowego należy składać taką informację - właściwego pracodawcy czy pracownikowi?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00