Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2003-05-17

Księgowanie listy płac

Czy zaksięgowanie listy płac np. za wrzesień w październiku jest błędem?

Wynagrodzenia: Lista płac za dany miesiąc powinna być zaksięgowana w tym miesiącu. Zaksięgowanie tego dokumentu w następnym miesiącu jest błędem.
Ustawa o rachunkowości w art. 24 ust. 1 nakazuje, aby księgi rachunkowe były prowadzone rzetelnie, bezbłędnie, sprawdzalnie i bieżąco.
W prowadzonych bezbłędnie księgach rachunkowych wprowadza się kompletnie i poprawnie wszystkie zakwalifikowane do zaksięgowania w danym miesiącu dowody księgowe.
Lista płac np. za wrzesień powinna być zaksięgowana we wrześniu. Zaksięgowanie tego dokumentu w październiku jest błędem.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00