Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2003-04-19

Kampania reklamowa na przełomie roku podatkowego

Spółka z o.o. planuje przeprowadzenie kampanii reklamowej wytwarzanych produktów na ostatni miesiąc roku podatkowego (czerwiec 2003 r.), przy czym sprzedaż produktów będzie prowadzona również przez kilka pierwszych miesięcy kolejnego roku podatkowego. Jak należy prawidłowo rozliczyć koszty reklamy?

W przypadku kosztów poniesionych na reklamę i promocję nie jest możliwe ustalenie, czy wydatki te są związane ze ściśle zidentyfikowanym przychodem. Wydatki związane z reklamą produktów, jako poniesione w celu uzyskania przychodu w ogóle, nie przychodu konkretnego, mogą zostać zaliczone w koszty uzyskania przychodu w roku ich faktycznego poniesienia.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00