Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2002-08-10

Koszty nagród jako koszty związane ze zwiększeniem sprzedaży

Jesteśmy spółką z o.o. sprzedającą importowany krajowy sprzęt AGD. Zorganizowaliśmy konkurs dla naszych dystrybutorów, polegający na udzielaniu zwycięzcom nagród w postaci wycieczek zagranicznych. Zwycięzcami zostają ci przedstawiciele dystrybutorów, którzy - po wypełnieniu ankiet dotyczących wiedzy o możliwościach, w tym i technicznych sprzedawanego przez nas sprzętu - uzyskają najlepsze wyniki. Czy koszty nagród są kosztami reprezentacji i reklamy czy też kosztami poniesionymi w związku ze zwiększeniem sprzedaży i wobec tego zaliczanymi do kosztów uzyskania przychodów bez ograniczeń.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00