Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2002-04-06

Postępowanie dowodowe w kontroli podatkowej

Prowadzę działalność gospodarczą. Zakupiłam do siedziby mojej firmy kilka regałów do przechowywania dokumentów. Wydatek ten został zaewidencjonowany w księgach jako koszt uzyskania przychodów. W czasie kontroli podatkowej okazało się jednak, że zginęła faktura zakupowa. Czy fakt, iż regał rzeczywiście znajduje się w siedzibie firmy, a jego zakup potwierdzają moi pracownicy, nie może być uznany przez kontrolujących za dostateczne potwierdzenie zasadności obciążenia kosztów działalności mojego przedsiębiorstwa?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00