comment
Porada
Data publikacji: 2006-12-01
Kiedy pracownik powinien poinformować o przyczynie nieobecności?
Szef firmy, w której pracuję, chciałby zobowiązać pracowników przez odpowiedni zapis w regulaminie pracy do przekazywania informacji o przyczynie i planowanym okresie nieobecności już w pierwszym jej dniu. Czy ma prawo wprowadzić takie postanowienie?
Problem
Anna S. z Poznania
Odpowiedź eksperta
Wprowadzenie takiego okresu na przekazanie przez pracowników informacji o przyczynie nieobecności pogorszyłoby ich sytuację. Jako postanowienie mniej korzystne niż wynikające z przepisów rozporządzenia dotyczącego m.in. usprawiedliwiania nieobecności w pracy nie mogłoby obowiązywać.
Pozostało 84% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka