Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2011-05-17

Jak zorganizować pracę biura rachunkowego

PYTANIE

Prowadzę dość duże biuro rachunkowe. Zatrudniam 17 osób, w tym 14 księgowych i 3 pracowników administracyjnych. Codzienne sprawy biura zajmują mi bardzo dużo czasu. W dodatku często pracownicy przychodzą do mnie z dość drobnymi problemami, przez co nie mam czasu na sprawy, moim zdaniem, rzeczywiście ważne z zawodowego punktu widzenia, tzn. pozyskiwanie nowych klientów, rozwijanie działalności biura o nowe usługi. Jak powinnam zorganizować pracę biura, aby mieć więcej czasu na sprawy naprawdę istotne, a biuro funkcjonowało bardziej efektywnie?

ODPOWIEDŹ

Należy lepiej zorganizować pracę biura. W większych organizacjach wprowadzenie kilku szczebli zarządzania oraz systemu nadzoru i odpowiedzialności jest niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00