comment
Artykuł
Data publikacji: 2018-07-03
Oznaczanie cen w sprzedaży detalicznej
Zgodnie z przepisami rozporządzenia z dnia 10 czerwca 2002 r., ceny we wszystkich przedsiębiorstwach gastronomicznych powinny być uwidocznione w cennikach wywieszonych w ogólnodostępnych miejscach na zewnątrz lub wewnątrz lokalu w pobliżu drzwi wejściowych. Przez pojęcie przedsiębiorstwo gastronomiczne ustawodawca rozumie restauracje, bary, stołówki oraz inne placówki gastronomiczne, których przedmiotem działalności jest przygotowywanie oraz sprzedaż posiłków i napojów na miejscu i na wynos. Cennik powinien w sposób czytelny prezentować ceny i inne, dodatkowe, aktualne informacje umożliwiające identyfikację ceny z towarem. W szczególności powinien zawierać:
Pozostało 81% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right