comment
Artykuł
Data publikacji: 2018-07-03
Oznaczanie cen w sprzedaży detalicznej
Ceny wszystkich towarów i usług oferowanych klientom w miejscach sprzedaży, czyli sklepach, zakładach usługowych, restauracjach i innych punktach gastronomicznych oraz hotelach, powinny być uwidocznione na wywieszkach lub w cennikach.
W myśl § 2 pkt 5 rozporządzenia z dnia 10 czerwca 2002 r., wywieszka to etykieta, tabliczka lub plakat z wydrukowaną lub napisaną odręcznie ceną i nazwą towaru, niezłączone trwale z towarem. Ustawodawca nie określił szczegółowo kształtu, formy, wielkości liter umieszczanych na wywieszce, wskazał jedynie, że napisy powinny być wyraźne i czytelne, tak aby nie budziły wątpliwości kupujących.
Pozostało 89% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right