Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2002-10-01

Ubezpieczenie pracownika

Przepisy określające zakres i wysokość świadczeń należnych za wypadek przy pracy rozproszone są w wielu aktach prawnych. Sytuację pracowników regulują przepisy ustawy z dnia 12 czerwca 1975 r. o świadczeniach z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych (t.j. Dz.U. z 1983 r. nr 30, poz. 144 z późn. zm.; ost. zm. Dz.U. z 2002 r. nr 78, poz. 713). Inne ustawy określają te kwestie dla osób prowadzących działalność gospodarczą, twórców i artystów, osób zatrudnionych na podstawie umowy agencyjnej i zlecenia, posłów i senatorów, duchownych, bezrobotnych na stażu lub szkoleniu, skazanych wykonujących pracę odpłatnie na podstawie skierowania. Przepisy te często odsyłają do uregulowań dotyczących pracowników.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00