comment
Artykuł
Data publikacji: 2002-09-17
Wyrok z 10 grudnia 1997 r., sygn. akt I SA/Gd 409/96
O zaliczeniu danego wydatku do kosztów reklamy publicznej lub niepublicznej decyduje zawsze jej odbiorca, adresat. Do wydatków limitowanych należą zatem te, które z założenia są kierowane wyłącznie do konkretnego adresata. Wszelkie natomiast formy promocji firmy kierowane do anonimowego kręgu potencjalnych konsumentów zalicza się do reprezentacji i reklamy prowadzonej publicznie. (...) Wręczenie upominków reklamowych kontrahentom, którzy przyszli do siedziby, czy przedstawicielstwa firmy, będzie kosztem reklamy i reprezentacji prowadzonej w sposób niepubliczny, bowiem upominek taki został przeznaczony dla konkretnej osoby. Natomiast rozdawanie takich samych upominków np. w czasie trwania imprez reklamowych (np. targów) traktować należy już jako reklamę prowadzoną w sposób publiczny.
Pozostało 1% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu