comment
Porada
Data publikacji: 2018-06-27
Powiadomienie pracodawcy o nieobecności
Powiadomienie pracodawcy o nieobecności
n
W jaki sposób należy powiadomić pracodawcę o nieobecności?Jeżeli przyczyna nieobecności jest z góry wiadoma lub możliwa do przewidzenia, pracownik powinien uprzedzić pracodawcę o tej przyczynie oraz o przewidywanym okresie nieobecności w pracy. Taki sam obowiązek spoczywa na pracowniku, gdy już zaistnieją okoliczności uniemożliwiające stawienie się do pracy. Zawiadomienie powinno nastąpić niezwłocznie, nie później niż w drugim dniu nieobecności w pracy.
Pozostało 63% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka