Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2018-06-27

Jakie obowiązki należy spełnić w celu skutecznego odliczenia ulgi z tytułu zakupu kasy

W najbliższym czasie firma rozpocznie - ze względu na osiągniętą wysokość obrotu - ewidencjonowanie obrotu i kwot podatku należnego z zastosowaniem kas rejestrujących. Jakie obowiązki należy wypełnić, aby nie utracić prawa do ulgi z tytułu zakupu kasy? W jaki sposób odliczyć kwotę ulgi?
Podstawowym warunkiem nabycia prawa do ulgi jest zainstalowanie kasy w określonym w przepisach terminie. O terminie powstania obowiązku ewidencjonowania obrotu i kwot podatku należnego dla każdej z grup podatników stanowi rozporządzenie Ministra Finansów z 23 grudnia 2002 r. w sprawie kas rejestrujących (§ 2, 3 i 5).
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00