Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2004-01-10

Obowiązek wprowadzenia nabytego gruntu do ewidencji środków trwałych

Prowadzimy z mężem działalność gospodarczą (firma rodzinna), rozliczając się na podstawie podatkowej księgi przychodów i rozchodów. Zakupiliśmy od Urzędu Miasta grunt pod budynek mieszkalno-gospodarczy. Na akcie notarialnym jako nabywcę wskazaliśmy nie naszą firmę, lecz nasze imiona i nazwisko. Mamy wątpliwość, czy powinniśmy wpisać grunt do ewidencji środków trwałych naszej firmy.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00