Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2003-07-05

Szkoda wyrządzona klientowi przez pracowników spółki

Spółka cywilna wykonuje usługi sprzedaży i instalacji domofonów. W trakcie prac montażowych u klienta pracownicy spółki, jak oświadczyli - nieumyślnie uszkodzili instalację elektryczną. Klient zapłacił za naprawę instalacji 1200 zł, po czym zażądał zwrotu pieniędzy od spółki, która instalowała domofon. Jak należy zaksięgować całe zdarzenie gospodarcze? Czy kosztami naprawy należy obciążyć pracowników? Czy faktura wystawiona na rzecz klienta za naprawę instalacji elektrycznej jest wystarczającym dokumentem do zapisów w księgach spółki cywilnej?
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00