comment
Porada
Data publikacji: 2003-07-05
Kwalifikacja wydatków na organizację konkursu dla kontrahentów
Jestem właścicielem hurtowni wyrobów kosmetycznych i współpracuję z siecią dystrybutorów (podmioty prowadzące działalność), którzy kupują ode mnie produkty i następnie je rozprowadzają. Zorganizowałem dla nich konkurs, w którym przyznane są nagrody za osiągnięcie najwyższego poziomu sprzedaży. Koszty organizacji konkursu traktuję jako tzw. pozostałe wydatki i ewidencjonuję w kolumnie 14 podatkowej księgi przychodów i rozchodów. Jednak w trakcie kontroli pracownicy urzędu zakwestionowali takie działanie, twierdząc, iż są to wydatki na reklamę niepubliczną i powinny być ewidencjonowane w kolumnie 12 księgi, oczywiście tylko do wysokości ustawowego limitu. W związku z tym uznano, iż prowadzona przeze mnie księga przychodów i rozchodów jest nierzetelna. Proszę o interpretację, czy wydatki związane z konkursem są kosztem reklamy publicznej czy też niepublicznej i czy w tym wypadku w ogóle mamy do czynienia z reklamą?
Pozostało 86% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka